Hopsin Rap’i Bıraktı!

Hopsin rap’i bıraktı,ve kesinlikle ciddi,doğru okudunuz artık Hopsin rap’i bıraktı,resmi Facebook hesabından veda yazısı yazarak bunu duyurdu.

Daha 29 yaşında insanların ilgi odağı olmayı başarmış,ve bu genç yaşında insanlar tarafından Black Eminem lakabını almış,rap’e Ill Mind Of Hopsin gibi harika seriyi kazandırmış,şüphesiz New School’un en iyi birkaç rapper’ın dan biri olan Hopsin resmi Facebook hesabından artık resmen rap müziği bıraktığını açıkladı,ve dün Twitter’da dünya gündemine girdi.

Hopsin’in resmi Facebook hesabından Rap’i bıraktığını duyurduğu veda yazısı:

“Şu son birkaç yılda müziğimi ve beni destekleyen herkese bir teşekkür etmek istedim. Pek çoğunuz,hayatınızı nasıl değiştirdiğimle ilgili hikayeler anlattı bana. Aynı şeyi sizde yaptınız,sizlerde benim hayatımı tahmin edemiyeceğiniz ölçüde değiştirdiniz.Ne yazık ki bu gece,Avusturalya’ya taşınıyorum. Son birkaç yılda şunun farkına vardım ki bu rap denen şey bana göre değil. Bende hayatta yeni girişimler yapmak için arayışlara giriyorum artık. Kalbimde her zaman bir MC olacağım ama bu rap işi bana göre değil. Umarım bu kararıma saygı duyarsınız. İş ortağım Dame,şirketim Funk Volume’ün hisselerinin yarısına sahip. Dilerim ki adamlarım SwizZz,Dizzy Wright ve Jarren Benton ileride çok başarılı olurlar. Hepinize teşekkürler. Ben yokum.

İçtenlikle,

Marcus Jamal Hopson aka ‘Hopsin’ “
About Shadyy313

Eminem Legend ya da (Eminem Türkiye) olarak bilinen Fan Sitesinin ve NewHipHopMixtape sitesinin Kurucusu.
Bu yazı Yeni Haberler içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

