50 Cent Shady Records’dan Ayrıldı

50Cent

50 Cent müzik piyasasına çıkışından bu yana plak şirketi olan,Universal Music Group’un  Interscope Records’u ve Eminem’in plak şirketi Shady/Aftermath’den ayrılmaya  ve kariyerine bağımsız olarak devam etmeye karar vererek  Caroline of Capital Music Group ile dağıtım anlaşması imzaladı.

50 Cent,onun akıl hocası olan Eminem sayesin’de müzik sahnesin’de patladı,ve onu keşfedip 2003 yılın’da “Get Rich or Die Tryin” albümü ile ultra – başarılı satış rekorları kırıp altı kez platin plak kazanıp,onu dünyanın en büyük sanatçılarından biri haline getiren başta Eminem ve  Dr Dre’ye teşekkür eden bir açıklama yayınladı.

50 Cent “Ben Shady/Aftermath/Interscope ile buğüne kadar büyük başarılar yakaladım ve bana bu fırsatı verdiğiniz için Eminem ve Dr Dre’ye teşekkür ediyorum” dedi,ve 50 Cent açıklamasında yine “Ben yıllar boyunca onlardan çok şey öğrendim,benim yaratıcı vizyonumu gerçekleştirmek bu yeni döneme girmek için heycan duyuyorum” diye ekledi.

Eminem bir bildiri yayınladı,ve şöyle dedi: “Kendimi ve Shady Records’u 50′nin kariyerinde bir rol oynadığımız için şans oldu minnettarız” dedi,ve “Shady sadece 50 Cent olmadan ne olurdu,Ben yıllardır 50 ile büyük bir dostluk geliştirdik ve bunu değiştirmek için gitmiyor,Biz 50′nin onun yeni durumun’da başarılı olacağını biliyoruz,ve biz onun ve  G-Unit’in yine destekçisi olmaya devam edicez” diye ekledi.

50 Cent’in Shady/Aftermath’den yayımlamayı planladığı ve bu sürece kadar üzerinde çalıştıgı ve ilk single ve video klipleri ”My Life feat Eminem & Adam Levine;“,”New Day feat Dr. Dre & Alicia Keys” ve “Major Distribution(featuring Snoop Dogg & Young Jeezy)” yayınlayarak müjdesini verdiği  yeni albümü Street King Immortal  yayınlanmayacak,yeni anlaştığı plak şirketin’den ise Animal Ambition isimli yeni bir albüm yayınlayacak.

Kaynak:XXLMAG,Rolling Stone,Rap Radar,The News International

NOT: Bu haber EMINEM LEGEND (Eminem Türkiye Fan Sitesi) ve NEWHİPHOPMİXTAPE haberi’dir,tarafımca çevirilmiştir,haberi Alıntı Yapan Kişiler Kaynağını Belirtmelidir.

Çeviri: TC Sinan Ateş/Shadyy313

About Shadyy313

Eminem Legend ya da (Eminem Türkiye) olarak bilinen Fan Sitesinin ve NewHipHopMixtape sitesinin Kurucusu.
Bu yazı Yeni Haberler içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

