LUDACRIS, TYRESE, T.I., RIHANNA, & THE GAME , PAUL WALKER’ın ÖLÜM YASINI PAYLAŞTI

Paul Walker

Dünya ünlü oyuncu Paul Walker’in ani ölümüyle şok yaşadı,pazar günü bir bağış gecesinden dönerken Los Angeles yakınların’da geçirdiği bir trafik kazası sonucu Fast & Furious serisinin ünlü oyuncusu Paul Walker, yaşamını yitirdi.,aşırı hızlı olduğu belirtilen lüks otomobil, bir ağaca çarparak alev topuna döndü ve havaya uçtu ve ölüm anı çevredeki kameralara takıldı.

Bu trajik haber dünya’ya çevrimici sosyal paylaşım sitelerinde yayıldıktan sonra,onun yakın arkadaşları ve hayranları,sevimli gülümsemesi ve mavi gözleriyle 40 yaşındaki oyuncuyu Twitter’dan andı.

Fast and Furious’ün yıldız oyuncuları  Ludacris ve Tyrese hala şok edici olayla boğuşuyorken ilk açıklamalar ve onun anısına mesajlar onlardan geldi,Paul ile birlikte Takers’de birlikte başrolü paylaşan ünlü rapper T.I. ise gerçek ve tutkulu bir adamı hatırladığını söyledi,ve bu perişan oyun’da gerçek bir arkadaş yetenekli bir oyuncu dedi.

50 Cent ve Rihanna, The Game baş sağlığı dileklerini gönderdi,Keyshia Cole ve Christina Milian hayatın ne kadar kırılgan olduğunu hatırlattı severek içten birini andı.

Vin Diesel, Tyrese Gibson, Paul Walker, Chris "Ludacris" Bridges

İşte dünyaca ünlü yıldızların Paul Walker hakkındaki içten mesajları.

Ludacris : “Senin mütavazi ruhun baştan hissedildi,senin varlığın kutsal yerde,Her zaman bir iz bıraktı,biz kardeş ğibiydik ve sadece 1 gün arayla doğum günlerimiz,şimdi bizim kalbimiz’de sonsuza kadar yer tutacaksın,@paulwalker’in mirası sonsuza kadar yaşayacak R.I.P.”

Vin Diesel (“Fast and Furious”ün efsanevi yıldızı):Kardeşim seni çok özleyeceğim,ben kesinlikle suskun değilim,cennet yeni bir melek kazanmıştır,huzur içinde yat.

Tyrese: Kalbim çok kötü  zarar gördü,bana bu ğerçek babası olduğunu inanıyorum diyebilirsiniz,tanrım sadece sana kim bunun ğerçek olduğuna beni ikna edebilir kalbim kırık ve acıyor anlamıyorum bu neden üzerine onun tek çocuğu için gerçek zor ,kızı ve ailesine dua edin.

The Rock (“Fast and Furious”yıldızı):Bütün gücüm sevgi ve inanç,Walker ailesinin bu üzücü dönemde,gücümüzü bulabilirsiniz,onun ışığını,kardeşim seni seviyorum.

Jessica Alba (“Into the Blue” filmin’de beraber Başrolde’idiler):#RIPPaulWalker -O güzel insan  çok tatlı ve dürüst,kalbim ailesiyle.

The Game: bir sevgili arkadaşım hakkında üzücü haberler,@PaulWalker,benim için büyük bir arkadaş kesinlikle eminim iyi aktörlerden biri,ve ben buğün ateşli bir araba kazasında öldüğünü duydum,bu beni üzüyor ve hayatın ne kadar kısa ve kesin bir hatırlatması,bu sabah uyandığımda buğün boyu bazı noktada göndermek hakkında bunu düşündüm,içten başsağlığı ve dualarım tüm ailesi ile birlikte…GERÇEK DOSTU BUĞÜN KAYBETTİM ,buğün kaybettik ,özlenecek,huzur içinde yat Paul

T.I.: ben şoktayım ve dünyanın böyle büyük bir ruhu kaybetmesine üzülüyorum,büyük ruhlu insan Paul Walker,sadece yetenekli ve tutkulu bir aktör değil,o bi dolu ğerçek kişiliği ile ğerçek bir adamdı,ailemin kalpleri ve duaları,ailesine özellikle kızına,o asla unutulmıyacak,huzur içinde yatsın  #RIPPAULWALKER

Rihanna: çok çok üzücü bir haber,ben bu konuda çok üzüldüm,#PW

50 Cent:RIP PAUL WALKER dualarım Ailesi ve Sevenleri için,tanrı kutsasın

Keyshia Cole:çok üzücü,o güzel yüzlü ve çok nazikti,o sadece bir hayır gecesine başlamıştı,ben ailesine içten sevgi,dua ve içten taziyelerimi iletiyorum.

Kelly Rowland: R.I.P. Paul Walker.Wow!çok üzücü onun arkadaşları ve ailesi için dualarım.

 Teyana Taylor:Aman Tanrım  PAUL WALKER öldü, #RIPPaulWalker çok üzücü.

Machine Gun Kelly: Paul Walker’ın ölümünü duymak çok üzücü,iyi kalıp yol çok genç.

Ciara:ne Paul Walker öldümü çok üzücü ve inanılmaz,huzur içinde yatsın,ailesine dualarım

Mary J. Blige: ben çok üzüntü yaşıyorum Paul Walker’in ölümün’den,güzel biri ve yetenek gitti yolu yakında,. #RIPPaulWalker

Christina Milian: şok oldum ve çok üzğün bir haber işittim,o benim en sevdiğim aktörlerden biri oldu,içi ve dışı güzel,sonsuza dek özlencek ve sevilcek,huzur içinde yat #paulwalker ,ailesine ve arkadaşlarına baş sağlığı diliyorum.

Pitbull: RIP @RealPaulWalker senin daha iyi bir yerde,şimdi hızlı ve öfkeli gökleri gösteriyor.

Amber Rose: Paul Walker öldü inanamıyorum,çok üzücü,tanrı onu ve ailesini korusun,#RIPPaulWalker 😦

Diggy Simmons: adamım RIP Paul Walker ve ailesi sağolsun,yetenekli dostum.

Keri Hilson:Hayat çok kırılğan, RIP, Paul Walker.

Busta Rhymes: Bu çok lanet aptalca,RIP @PaulWalker,tanrı kutsasın kardeşim.

Tyler, the Creator: HAYIR PAUL WALKER,BU GERÇEK OLAMAZ,SENİ SEVİYORUM OLAMAZ !AHHHH

Swizz Beatz:  R.I.P  Paul Walker ,büyük bir adam yakında gitti,ailesine iyi dileklerimi sunarım.

Akon:  Rest in Peace Paul Walker!!!!seni özlicem benim kardeşim.

NOT: Bu haber NEWHİPHOPMİXTAPE haberi’dir,ve tarafımca çevirilmiştir,haberi Alıntı Yapan Kişiler Kaynağını Belirtmelidir.

Çeviri: TC Sinan Ateş/Shadyy313

About Shadyy313

Eminem Legend ya da (Eminem Türkiye) olarak bilinen Fan Sitesinin ve NewHipHopMixtape sitesinin Kurucusu.
Bu yazı Yeni Haberler içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

