7 Kasım’da Gelen Eminem’in Rolling Stone Kapağı,Hikayesine Ön Bakım

Eminem Özel:Slim Shady’nin Yeni LP’siSonbahar’da en büyük rap albümü için yorucu sezon için’de.

“Şuan’da muhtemelen hayatım’da çalıştığım’dan daha zor çalışıyorum” diyor onun banliyö Detroit stüdyosunda uykusuz bir şekilde gulping diyet  Red Bull içerken Eminem,(“Onlar bana farklı bir gün söylemeye devam ediyor” diyor) yeni albümü The Marshall Mathers LP 2 için ve 5 Kasım’da çıkıyor,ve son mix’leri hala bitmiş değildir “Aslın’da bir zamanlar The Eminem Show ve benim 8 Mile filmi ve film müziği (soundtrack) ve skoru ve bok durum yapıyordu zaman,bu muhtemelen onunla eşdeğerdir,ancak tüm kayıt üzerin’de duruldu” dedi

Binlerce hayranı-Eminem kendisi’de dahil olmak üzere,çoğu gün-2000′li orijinal The Marshall Mathers LP onun en iyisi olduğunu düşünüyor,bu yüzden ekstra şarkı onlarca atarak adına layık  bir albüm kayıtı yapma anlamına geliyor, “Bu The Marshall Mathers LP 2 için belli ki bazı beklentileri olabileceğini biliyorduk” diyor “Ben sadece aramak için onu aramak istemem,ben doğru şarkı olduğundna emin olmak zorundaydım,ve buna zaman var olduğunu düşünüyorum,dinlemek ve beğenmek için siktir et adamım,bu bütün resmi boya şu yada bu ihtiyacı ğibi hissediyorum” dedi.

Bazı şarkılar,Rick Rubin’in prodücörtlüğü dahil olmak üzere,Beastie-esque single “Berzerk,” hip-hop’un eski okulu geri getiriyor,Eminem zaten onun menejeri  Paul Rosenberg,Rubin ile onu bağladım “Onunla başlarken kahretsin! ğibi oldu ” diyor Eminem.

Eminem’in önemli beklenen albümü,ve düet listesi Kendrick Lamar, Nate Ruess ve Rihanna (Tekrar).

“Yani olmayacak var her eski şarkı yada böyle bir devamlılık,ğibi”,diye ekliyor ve “Bana ğöre bu vibe hakkında daha fazla,ve o nostalji ilgili.” dedi Eminem.

Bu hikayeyi 7 Kasım 2013 ,Rolling Stone derğisin’de yer alıcak.

Kaynak: http://rol.st/18Hl0R8

NOT:Bu Haber NEWHİPHOPMİXTAPE ve EMINEM LEGEND (Eminem Türkiye Fan Sitesi) bünyesindeki Özel Haberidir iki sitede bana ait Alıntı Yapan Kişiler Kaynağını Belirtmelidir.

Çeviri: TC Sinan Ateş/Shadyy313

About Shadyy313

Eminem Legend ya da (Eminem Türkiye) olarak bilinen Fan Sitesinin ve NewHipHopMixtape sitesinin Kurucusu.
Bu yazı Yeni Haberler içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

