Rita Ora, “ELLE” Dergisinin Mayıs 2013 sayısınının kapak kızı oldu.

Rita Ora

Rita Ora, “ELLE” dergisinin Mayıs 2013 sayısınının kapak kızı oldu.

Tarzını değiştirmesi için yapılan eleştiriler üzerine; ‘Buna asla izin vermem! Bu, size birinin nasıl şarkı söylemenizi anlatması gibi bir şey.’

Çocukluk idolü olan Spice Girl hakkında; Sadece onları izlediğimi hatırlıyorum, kim olduklarını bilmeden. Tamamen büyülenmiştim. Ama bu , insan olmayan bir şeyle ekarşılaşmak gibi hissettiriyordu.’

2012 MTV Avrupa Müzik Ödülleri’nde giydiği kırmızı Marchesa elbisesi üzerine; Marchesa tasarımcısı Georgina Chapman’e gittim ve ‘Merhaba, ben Rita.Tanıştığıma memnun oldum. Sizin kıyafetlerinizden giymem gerek.’ dedim ve o da şöyleydi , ‘Ne kıyafeti? Burada 10 milyon kadar elbise var.” dedi. Ben de, “Bakın,telefonumun ekran koruyucusunda sizin tasarımınız var. Bu kırmızı elbise benim vücudumda olmalı.’ dedim.

2009′da Jay-Z ile başlayan kariyeri hakkında; ‘Binlerce yıl düşünsem New York’a uçup zamanımızın en önemli adamlarından biriyle tanışacağım aklıma gelmezdi.’

Rita OraRita OraRita OraRita OraPhoto credit: Thomas Whiteside/ELLE

About Shadyy313

Eminem Legend ya da (Eminem Türkiye) olarak bilinen Fan Sitesinin ve NewHipHopMixtape sitesinin Kurucusu.
Bu yazı Yeni Haberler içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

